fest i hela huuuuset

Vafan de blev nå cepe när jag skrev så de for bort och de var inte lite heller -.-'

Drog iaf till stugan imorse, grillade, studsade studsmatta haha fy vad jobbigt de var när man inte studsat på ett år kanske? Ont i ryggen fick man oxå, nu börjar jag ju låta som en gammelkärring! Nåja var där i mångamånga timmar for sen till pite till linns farmor. Har just käkat, blev oxfilé, potatisgratäng, sås osvosv! Gott vare då. Sitter nu och dunkar musik, har sett lite bigbrother. Ja har inte så mycket intressant att skriva.

jomenpuss!


hihi anna, jag elskar dig bestis! ♥

Kommentera
a s t r i d

kärrinG! åh du som kallar mig gammal? :O



Blogg: http://pearonsoda.blogg.se/
2011-04-22 @ 22:33:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0