happy b-day

Som sagt astrid fyller ju år idag, grattis brur! 

Skolan var fettchill, hade mattediagnos dirr på morgonen. De gick verkligen inte bra, fatta typ inte ett piss. Aja sen spanska, fast lärarn kom inte efter typ 30min så ah. Hål sen dårå, gick te byn en sväng köpte choklad trorja? Astrid fick iaf den sen för jag orkade inte heela. Stannade sen kvar på skolan efter vi hade slutat, gick sen och satt på byn ett tag. Fast sen gnällde mamma att jag skle komma hem för jag skle te stan. Så nu sitter jag hos papi helt själv i huset. Lite småläskigt när man inte har varit här på ett tag. Ehe jo juste, gick te malins jobb för att hämta nyckeln fick typ sitta där i 40min för att hon svarade inte i sin mobil, så min röv gör ont..sitta på en jävla trästol är inte najs. Har bestämt att jag ska ha pizza te middag bara för dedär! Tagg till imr då jag drar te astrid, fettnajs de kommer bli.


nawie, lilltötisen!

Kommentera
a s t r i d

taack bruur! :D



Blogg: http://pearonsoda.blogg.se/
2011-04-08 @ 19:28:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0