vad jag än säger så vill jag ha dig tillbaka

Halåe där! Fettchill dag idag på skolan. Hade först tråkiga lektioner sen på lunchen gick jag, anna, lisa och astrid till byn och köpte st b&j's! Tror ni gott eller? Lodisar som vi är så gick vi till omklädningsrummet och åt så ingen annan kom och smaka. Hade sen matte, fick sluta, sen slapp vi no:n så fick sluta 50min tidigare. Satt då på byn och loda med nåra najsiga människor. Kom hem för ett tag sen, har varit ute med zcott osvosv. Gaah nu måste jag städa mitt rum, hela min garderob ligger ute på golvet..hur kan det komma sig? ;) Och om jag inte städar så får jag inte mina ostbågar, buhuhu. Aja men vi höres senare!


astrid gjorde bara lite snabbt hur jag skulle se ut i brunt hår.

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0