Never give up on something you want

Hejsan! Orkade inte skriva något igår. När jag hade kommit hem for jag iaf till pappa och slagga där. Käka lite onyttigheter och såg på uppföljaren av "när lammen tystnar", inte så trevligt att gå ut på dass efter de när de är kolsvart ute. Idag vaknade jag av Linn ringde och sa att dom skulle fara till Lule om några minuter. Fick lite tfgyhuj men tog mig iaf in till råne och nu sitter jag hos faster. Har bara sett på two and a half men, käka lite frukost (hann ju inte imorse) Nu inväntar vi Mia som ska komma med några brownies, HEHE. Senare ikväll blir de iaf käk på waldorf, Linnsor fyller ju 13! Nåja nu ska jag börja fundera över vad jag ska ha på mig.
Heis!


Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0