ba ba ba

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? malin a, vi kmr på 5 min, äru klar?
Ringde dig senast? pappa
Vill du kasta en sten i huvudet på? en person
Saknar du mest just nu? eeeeeen
Ska du träffa imorgon? dom i skolan
Sov du med senast? lisa
Vem fick du senast sms av? ellinor c


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:  yup
Gråtit en hel natt: neh
Druckit så du spytt: nä
Åkt vattenskidor: jag trore?
Åkt rullstol: jies, fast var inte jag som behövde den
Gjort en bakåtkullerbytta: ah
Köpt lösgodis för över 50 kr: jio
Haft träningsvärk: jaaa
Önskat att du var det andra könet: nope
Sett din kompis i rosa kanindräkt: hah nej


KOLLA DIN MOBIL - KONTAKTLISTA
Har du kysst nr 7?
ann sjöberg, haha nej 
Brukar du vara med nummer 19?
elin fredriksson, ja vi är kusiner så
Gillar du nr 14? 
clara blank, klart!
Är nr 20 din bästis?
elin larsson, nope
Är nr 18 ngn sötnos?
einsteinelli, ahdå!
Älskar du nr 16?
david ribman, hah nej!
Är person nr 9 den du kysste senast?
anton drugge,  nejdå!
Var du med nr 28 idag?
erica nilsson, nej
Går nr 25 i samma klass som dig?
emma juntti, neinei
Har du sovit hos nr 21?
elin ruumensaari, nei 
Har nr 5 en likadan mobil som du?
amanda larsson, jag tror de? 
Är du kär i nr 50?
malin andersson, haha nej
Har du kysst nr 20?
elin larsson, nei
Har du kramat nr 27?
*hehe hemlig*, jo många gng

Kommentera
Elli

Hm nae :)



Blogg: http://omelli.blogg.se/
2011-02-17 @ 18:31:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0