do it all night

Ta fram din bästa lista på spotify. Den måste ha över 24 låtar. Tryck sen på "shuffle" (alltså slumpa) och sen next, och så skriver du in låtnamnen som dyker up!

Hur mår du idag?
- my life would suck without you

Kommer du komma långt i livet?
- mister cool

Hur är skolan för dig?
- free fallin

Vilken är ditt livs themesong?
- hero of war

Vilken är din livshistoria?
- lonely


Hur ser din framtid ut?
- ayo technology

Hur blir din morgondag?

- du

Vad vill du säga till dina vänner?

- hey där

Vilken sång beskriver dig bäst?
- shake that ass bitch (HAHA)


Hur ser ditt liv ut just nu?
- crazy in love

Vilken låt kommer spelas på din begravning?
- coming home

Hur var du som barn?
- superhuman

Vem kommer du gifta dig med?

- right now

Hur ser världen på dig?
- i like it


Vad brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
- do you wanna fuck

Hur kommer ditt barn vara?
- billionare

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
- allvarligt talat

Hur blir du igenkänd av folk?
- i believe

Vilken är din livsfilosofi?
- club can't handle me

Vad tycker dina föräldrar om dig?
- we don't care

Tycker andra att du är attraktiv?
- all night long

Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
- i know you want me

Hur ser du på sex?
- vi mot världen

bara för att jag har fett-tråk! Nu håller mamma på att göra  middag, hehe jag ringde och gnällde att jag inte kunde göra middag så nu är hon hemma och fixar käk. Lite senare kommer pappa och hämtar mig. 

pussseN ;)



Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0