pizZzZzZzZzZa

som rubriken lyder sitter jag och trycker i mig pizza just nu. Kommer inte ihåg vad den heter, men tog en med köttfärs, ost och ja tomatsås. Brukar alltid ta en vesuvio och när jag för en gångs skull tar en ny så tror ni inte att köttfärsen är så jävla stark att de bränner i munnen. Ojoj har inte mycke cola nu. Men god var den iallafall, fast blir nog vesuvio nästagång iallafall ;) Är ju fullmåne ute nu, fintfint. Så jag och min kusin ska slå igång van helsing sen. Var galet längesen jag såg den, kanske 3-4 år sen maybe..? Och jag var ju ungefär 7-8 så man titta inte så mycket. Kommer ihåg att jag tyckte jag var tuff som hade vågat se den med min "stora" kusin medans linn satt under täcket och sket ner sig (okej, inte bokstavligen men). Nu ska jag låta maten smälta litegrann så man orkar lite chips sen. Helt najs fredagskväll!

pusss

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0