what do they know

Sitter nu på min gamla dator och har laddat över nåra bilder till min dator. Och så har jag bas på den hära så lär sitta här och lyssna på musik ett tag. Suger att de inte går att ha videoklipp från youtube, eller gåre? för jag har testa men de funka inte för mig :( fast jag gjorde väl säkert fel åde. Testar sen igen, tänkte slänga in nåra naisiga låtar som ni kan sitta och roa er med. Drar till pappa ikväll så får man skjuts till skolan imorgon. Satan vad kallt de är! När jag skulle till skolan imorse trodde jag fan jag skulle frysa ihjäl, kände inte ens mina ben och händer när jag kom te skolan, då äre fan illa! Fast jag hade ju iof bara jeans på mig (klart jag hade andra kläder åxå dårå men ah) trodde de var varmt ute så ides inte ta täckisarna. Men hade ju som liite fel. Fick skjuts hem sen efter skolan så de var ju nais :D Nu ska jag göra middag, ovanligt ehe jo. Fast ska bara göra till mig själv så då blire ju lätt. skriver maybelater.

pussisar

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0