anywhere you go, i'll be near

For in till Lule därkring halv 10 tiden imorse. Gick omkring där med Anna, inhandlade ett par jeans, en mer sommartröja, skor och även en ny bikini. Blev även käk på dagoberts! Tog sedan 10 över 3 bussen hem. Nu ska jag äta lite middag och sedan stoppa nån sak på skorna så dom inte blir så smutsiga. Kan visa bild senare om jag ids..hehe. Hade tänkt börja röra mig in mot marknaden och höra på när min kusin sjunger. Eller så är jag bara hemma och chillar och möter upp henne efter hon har sjungit. Ja jag fårse! 


(fick inte ha bilden för anna eftersom hon tyckte att den var ful, agnjankm)

Kommentera
duvetvem

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH!!!!!!!!!!!!?!??!?!?!?!??!?!!?!???!?!?!??!?!?!?!? GAAAAAAAAAAAH JAG SKA MÖRDA DIG!



Blogg: http://dinmammasfis.blogg.se/
2011-06-17 @ 18:52:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0