live you´r life

Godmorgon! Jag orkade inte skriva något igår då jag kom hem. Var iaf hos Lisa med hon och Agnes. Först där kring fem var vi tvungen gå runt halva råne för att hitta någonstans att köpa oss dricka. Och de blåste som ja jag vet inte vad. Gick sen till ok sedan vidare mot Agnes. Var där en stund, gick sen till Lisa igen. Hah de var som kuligt påväg dit. Dagen avrundades med en bra film, kommer inte ihåg vad den hette men bra var den då. Gick hem sen där vid 12 kanske, somnade nästan direkt. Nu idag så vaknade jag av att dendär förbannade fågeln lät, och den låter ju inte direkt lite. Ehe inte pra de. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog fara till pappa nu ensväng på dagen och sen ikväll fara och grilla med Agnes och Lisa. Blev ju inte igår. Så min söndag ser rätt så bra ut! Men nu ska jag ta mig nått att äta sen duscha och kanske städa mitt rum om jag ids.

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0