a heart is like a deep ocean of secrets

Följde annis hem för cirka en timme sen. Vi svamla på och snackade med folk på skype, mycke kuligt. Sitter och lyssnar på musik och ska snart ta mig in i duschen. Tips på några bra bloggar man kan läsa? Kommentera, please! Ska nog slå igång en rulle sen, blev tagg på titanic men då kommer jag bara sitta och grina helt själv. Blir säkert solsidan iaf. Verkligen intressant måste jag säga! Nåja blir kanske ett kvällsinlägg senare.


HAHA juste kom på att ni inte har fått se våran brownie som jag, emma och linn bakade för nån vecka sen, alltså jo den ser ju som mysig ut men satan så gott de var! (hah, de är inte baiz för dom som trore)

Kommentera
lisa

måste bara tippsa om en JÄVLIGT bra blogg!

--> www.lisajuntti.blogg.se <-- ;)



hhaah x)



Blogg: http://lisajuntti.blogg.se/
2011-03-22 @ 21:42:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0