i wonder what goes trough your mind when you hear my name

Jag och Emma har suttit och kollat på "tusen gånger starkare", den filmen är great! Bara att man får lust att klappa till lärarna åde. Har även laddat ner harry potter och the deathly hollows part 1, så blir att kika på den efter hockeyn om jag ids vill säga. Hon for hem för en stund sen och jag ska ut på en liten prommis med zcott. Ska även hinna städa mitt rum, så ska skynda mig nu! Fredag imr, satan vad skönt! Den här veckan har gått så segt fast minus dårå för att min bestis ska på nå konfaläger och kommer inte hem förrens på söndag :(


Kommentera
Elli

Då kan vi ju ta och reda ut de på kvällredovisningen. Då är ju alla samlade...



Blogg: http://omelli.blogg.se/
2011-03-31 @ 19:17:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0