jomenjaha

alltså min blogg ser helt cepe ut nu, men jag har försökt nu i flera timmar att försöka fixa headern! Men den jävlas med mig och vill inte flytta sig -.- great! Ska fråga om nån ids fixa de för de ser ju som långt ifrån fint ut. Ajah nog om de, skolan som vanligt. Drog sen till Lisa och hjälpte henne att kirra in den nya navelpiercing (som hon fick av mig hehe) Tog ju som ett tag eftersom de skulle gorma! Men när den väl kom på plats så var det galet snyggt. Nu längtar jag tills jag får byta mitt :D Emma kom hit vid 6 kanske? Gick en lååång sväng med zcott, skönt vare då! Sjukt niz de kommer bli, för hon ska köpa en liten hund så då har jag ju nån att gå ut och gå med. Lite roligare än att gå runt själv, tillslut börjar man ju fan snacka med hunden..ehe. Nu inväntar jag mami som ska komma med cheeseballs, tycker jag är värd de! 



Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0