together we are one

Snodde ett test av min kusin!

Namn: Ronja
Smeknamn: Ronster, hah nej men har typ inget
Ålder: 13 snart 14
Hårfärg: blondbrun
Ögonfärg: blågröna, fast de beror på
Längd: 168 ungefär
Vikt: 50 trorja
Familj: mamma, pappa, malin, andreas och snart en bror
Reser helst till: thailand hade ju inte varit helt fel
Tidning du gillar: typ skvallertidningar
Favoritsite: finns massa, men facebook maybe?
Fikar helst på: brukar inte fika ofta så vne
Favoritbutik: typ jc, gina osv
Favoritfärg: gillar det mesta
Favoritmärke: på vad?
Favoritdjur: gillar alla förutom typ äckliga småkryp, grodor osv
Motionerar: typ när jag är ute med hunden
Spelar du nåt instrument: nej och har aldrig gjort de heller (trodde bara när jag var liten att jag var grym på gitarr, men så vare ju inte..)
Vilken film kan du alla replikerna till? brukar inte sitta och plugga in repliker så ja
Senaste låten du lyssnade på: beacuse of you-ne·yo
Ringsignal på mobilen:
bara den som var på telen
Dricker: är väl olika
Senaste boken du läste: som om ingenting-katarina von bredow
Senaste maträtten du åt: jag måste typ vara senil jag kommer inte ihåg vad jag åt till middag igår
Är det nåt du absolut inte äter? ids inte rabbla upp allt
Senaste saken du köpte: ett tuggummi
Hur tidigt stiger du upp: veckodagarna: 06.45, helgen: när jag vaknar
Favoritspel: brukar inte spela spel, men tycker de är kul att se när andra spelar så typ cod
Vilka band/artister har du sett live? twisted sisters, och typ massa på lk åde
Är du rädd för blod? nej inte spc
Har du några homosexuella vänner? nope, eller inte vad jag vet
Har du träffat nån kändis? markolio (a) haha nej men foki? om hon nu räknas som en "kändis" sen är de säkert flera åxå
Beskriv dig själv med tre ord: cool, frän, awsome, najsig, alltså jag kan rabbla upp hur mycke som helst? ;) hah nej men typ envis, snäll (för de mesta), grym humor
Favoritämne när du gick i skolan: går i skolan än, men idrott typ
Favoritord: ovster!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0