can you believe it

Skolan var inte najs. Såg först film, sen english sen så skulle vi ha so. Så har en "lärare" eller vad fan han nu är sagt att man får gå om inte läraren kommer på 15min. Så kjell kom inte så då drog jag och Lisa till henne och käka. Så hade han kommit en stund efter att vi hade dragit så hade de bara varit nåra där. Så vi som "skolkade" fick läxa som jag ska göra senare. Aja rätt så chill endå och så sa bildläraren att jag hade vg+ på en bild. Och jag suger verkligen på bild, S-Ä-M-S-T med andra ord. Lånade sen lite pengar efter skolan av astrid, köpte en mjukglass åså hon som jobbade trodde jag skulle ha en stor så fick en stor, hehe. Sitter nu och dunkar musik, sjukt fint väder så ska dra ut på ett tag. Ska ner till fotbollsplan och göra so:n lite senare. Blev ett rätt så långt inlägg tycker jag!


Kommentera
a s t r i d

asså shiiet SJUKT långt ;)



Blogg: http://pearonsoda.blogg.se/
2011-05-05 @ 19:32:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0