one step at time

Har bara tjillat på sen förra inlägget. Är sjukt trött så jag hade lätt kunnat sova nu, men ska nog ta mig en dusch och äta någonting. Skulle fara till stan imorgon men ingen kunde följa och jag ids verkligen inte. Måste hitta mig ett par skor till skolavslutningen annars så har jag allt. Nu äre ju typ ingen "riktig" skoldag kvar för imorgon så är ju vi lediga (operationsdagsverke) tycker så synd om dom som går i mellanstadiet och måste stiga upp och knalla iväg till skolan, FASTNE! Sen går vi måndag, tisdag nästa vecka så är vi lediga till på måndagen därefter, sen på torsdagen skolavslutning. Jag tror de är så iaf. Yeä men nu ska jag duscha, blir nog att slå igång nån bra film. Ååh jag vill ha gratis sms, får ju abstinens och så kan jag inte ringa heller för att jag har gjort av med 400 så min mor lär inte vara så glad om den blir ännu högre, HEHE.



Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0