you are the one and only

Dagen har varit tjill som vanligt. Ett minus var väl att de började regna medans jag var gullig och vänta med Anna på hennes buss. Gick sen hem och blablabla, har inget kuligt att skriva. Nått inte så najs är att jag har bara 140 sms kvar och dom ska räcka i 7 dagar, man som najsibajsi. Aja fårväl försöka klara mig. Ska snart fara till stugan och sova dära. Fett-trött så jag ids inte skriva nåmer. 

Snodde från aster!

DAGENS VILL HA: KEBAB
DAGENS KLÄDSEL: jeans, linne, tröja, underkläder
DAGENS SMINK: mascara, foundation och kajal
DAGENS FRISYR: plattat utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: HEHE
DAGENS LÅT: har inte lyssnat på någon låt idag
DAGENS PLANER: chilla
DAGENS SAKNAD: javet inte
DAGENS DUMMASTE: ja vne
DAGENS SJUKA: samma som ovan
DAGENS DROG: sms
DAGENS ROLIGASTE: massa
DAGENS FAVORIT: en
DAGENS KÖP: jordnötter (a)
DAGENS HUMÖR: glad typ
DAGENS ORD: javet inte


lillchinaface

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0