let´s hope it´s not today

Skolan rullade på som vanligt, blabla orkar inte snacka om den man blir ju deprimerad. Gick till blaja efter iallafall och testade emmas löshår, haha lägger upp en bild sen! Kollade sen när Åsa stoppade upp hennes hår. Hem sen och blev överlycklig då jag såg skolkatalogen ligga på bordet. Fast vissa blev ju snea och skelögda osv..eheh. Följde med till nån stuga sen och var där i några timmar. Kom hem för en stund sen och nu måst jag skynda till tvn och se på dh.
Ni ser ju lite av dagens outfit, kunde inte fota nu heller för kameran har jag inte laddat än och mobilens kamera är kass som ni ser eller ibland bra åja.
Spetströja-Frankrike (fick av lisa)
Ljusrosa linne-JC
Jeans-Sexybysweden
Armen såg ju liite obehaglig ut..
Tårtan jag och agnes gjorde till lisa, inte för att skryta men den blev riktigt god ;)

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0