16 oktober

Var ju konfa idag, så har suttit där sen 11 tills nu och chillat på. Lite kort om gårdagen, for ju först på bk och käka med några. Kycklingen var torr, salladen var helt sliskig osv så nej de där var första och sista gången jag far dit och äter, hädanefter selmas! Sen gick jag och amme till han och var med hunden, sen kom agnes och lisa så gick vi ut ensväng så kom sen wille och viktor. Såg på en film, kommer inte ihåg vad den heter men bra var den då. Sovde sen iaf hos lisa, somna kring 3 halv 4 kanske? sen uppstigning 9. Men nu ska jag gå och ta mig ostbågar och julmust ♥ har inte ätit nå sånt på hela helgen så de är ju på tiden. Ska sen börja packa väskan, duscha åde för ska till pappa och sova. Johej!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0