test

Hur bor du: Hus och lägenhet
Brukar du komma i tid: Nja
Hur lång är du: 169 typ
Kan du laga mat: Nå enkelt ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Råneskolan
Vad har du på dig just nu: Shorts, underkläder, kofta
Har du någon fobi: Kryp osv
Hade du en bra kväll igår: Funka väl
Vilket är ditt senaste inköp: Chips
Din favoritdryck på morgonen: Beror på
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: Lisas mamma
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Isvatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Heh
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Peta på mig flera gånger, prata mycket när jag just har vaknat och när jag är hungrig osvosvosv
Någon jag stör mig på: Finns ju några
Intressen: Rida
Senaste person du kramade: Hade gruppkram med Agnes, Ida & Lisa
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Lisas mamma fortfarande
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Nångång ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Klart
Har rakat dina ben någon gång: Vem har inte?
Är du sugen på något nu: Ostbågar och cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Dumbledore är ju söt, eller
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop, aldrig testat göra egna
Brukar du baka: Händer väldigt sällan
Röstade du i det senaste valet: Får inte rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Funkar
Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte ihåg
Vad tycker du är äckligt: Finns mycket
Har du pengar på mobilen: Ja
Vilken svordom använder du mest? Vet faktiskt inte, typ helvete, fan osv
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30
Var köper du dina matvaror ifrån? Brukar inte vara jag som handlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på
Om du vann 10 miljoner på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Tror inte de
När var senast någon stötte på dig? 84512år sen ungefär tror jag
Vad åt du till middag senast? Ska äta grillkorv nu
Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? När jag åkte till stockholm
Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, hål i tungan
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och cola
Vad har du för väder? Regn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? -
När sov du senast på golvet? Eh de vet jag inte
Gillar du din boendesituation? Ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9-10
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej ganska chill
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? Kanske
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Vet inte
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig
Tycker du om att krama folk? Jadå!
Äger du en digitalkamera? Nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ica jerry, vadådå?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Förmodligen
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nix
Är du mörkrädd? Ja
Tre saker du alltid har med dig? Telefonen, skåpnyckeln (om jag ska på skolan), oftast pengar

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0