drop it like it´s hot

käkat lite för ett tag sen, ser på 2 ½ men nu, blir ni förvånade? Ska snart gå och ta bort sminket, borsta tänderna osv, sen krypa ner i sängen och se på nått! Imorgon är det förhoppningsvis skoljoggen, för jag kan ändå inte vara med eftersom jag är förkyld, så får man ju sluta tidigare åde. Direkt efter den far jag till Åsa och klipper mig och gör ljusa slingor sen far jag till pappa och sover. 

Brukar du komma i tid: oftast
Vad hade du i din mun senast: makaroner
Har du bra kondition: verkligen inte
Hur lång är du: 1.69
Hur känner du dig just nu: som vanligt
Hur upplever du dig själv som person: ofast glad, blablablabla 
Vanligaste färg på dina kläder: svart blire väl
Kan du laga mat: klart
Vad jobbar du med/pluggar du: går i skolan
Hade du en bra kväll igår: funka
Vilket är ditt senaste inköp: chips
Projekt just nu: spara pengar
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Har du haft mörkt hår: ja
Är du morgonpigg: inte när jag ska på skolan iaf
Vem snackade du med senast: i tele så vare pappa
Stjärntecken: kräfta
När gjorde du senast något riktigt dumt: tralala
Saknar du någon just nu: ja
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: har inte ens det
Gillar du dokumentärer: sometimes
Vilka språk kan du prata: svenska, engelska, lite spanska
När fikade du senast: i lördags
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): peta på mig (alltså göra det flera gånger), prata så käften går i ett på morgonen osv, när folk ljuger

Senast sedda filmen: harryP
Senaste impulsköp: va?
Favoritgata: skolgatan <3 ne skoja, har ingen favoritgata?

Här bjuder jag mamma på middag: inte vet jag 
Bästa lunchställe: donken lätt
Favoritgrönsak: morot!
Favoritmärke: olika
Favoritdjur: hund, häst

Favvoskor: dom jag har
Det dyraste jag köpt: oj, de var en bra fråga
Reser helst till: skulle vilja fara till N.Y
Mitt sämsta köp nånsin: massa
Favoritland förutom sverige? har inte varit i så många
Gillar Allsång på Skansen? nja
Senast lästa papperstidning: elgiganten, haha
Senaste telefonsamtal: pappa
Varit i Polen?
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 30
Vill du ha / har du barn? nångång i framtiden
Hur många resväskor äger du? 1
Tittade du på tecknat när du var liten? alla gjorde väl de?
Vad är det sämsta med dig? lat osv
Har du bra kontakt med din familj? jies 
Har du varit kär? ja
Hur stora fötter har du? size 38/39
Följer du någon Tv-serie? en massa, just nu 2 ½ men
Vad gjorde du nyårsafton 1999? var 2 år då, pissa, sov, åt?
Vilken roll hade du i skolan? hey va?
Vart vill du åka på solsemester? thailand
Hur långa ögonfransar har du? har inte mätt precis?
Brukar du bada på sommaren? förmodligen
Älskar du alla former av sport? nej
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? när man åker bil lyssnar man ju på rix
Är du med i någon fackförening? eeeh?
Har du gjort något kriminellt? naaa
Knarkar du? nej?
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? pissar
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? slår igång datorn
Vad är det sista du gör innan du somnar? kollar mobilen
Vad äter du oftast till lunch? beror på vars jag är
När åt du kött senast? typ i måndags
Äger du en cykel? ja
Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: vanligt
Favoritgodis: olika
Är det nåt du absolut inte äter: massa
Vad sa du senast: jaha okej
Sommarplaner: sommaren är över
Fisk eller badkruka: mittimellan
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sol!
Sparare eller slösare: slösare
Vem är viktigast för dig: familjen och vännerna
Tror på liv på andra planeter: nja
Kommer du ihåg din första kärlek: jo
Älskar du henne/honom fortfarande: som vänn

Tror du på mirakel: nja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 2
Bio eller promenad: bio och promenad
Är du kittlig: jo
Rädd för insekter? ohja
Äckligaste insekten: finns så många
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa tankar & kunna vara osynlig

Chips, morötter eller godis? allt <3
Pizza eller hamburgare? beror på vars de är ifrån
Skriver du dagbok? nej, blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har i naveln, vill ha i tungan!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mellan
Gungar du på stolen? händer
Är du rädd för blod? nja
Anser du att du är stark? biff
Brukar du sola? ibland, tycker att de är så tråkigt
!Kaffe, te eller inget? te


En sak du ångrar
- 1. att jag köpte en tröja utan att pröva


- Första jobb: inget
- Första köpta skiva: var väl nån hits for kids eller nå
- Första piercing: öronen
- Första konsert: lk trorja, om de räknas som konsert?


Nio senaste
- Senaste alkoholdrycken:
oblandad saft
- Senaste bilfärden: var till lisa
- Senaste filmen du såg: harryP
- Senaste ringda telefonsamtal: pappa
- Senaste bubbelbadet: de var nog förra sommaren då jag var i kungsör
- Senaste spelade CD: ingenaning
- Senaste gången du grät: några veckor sen
- Senaste måltiden: två timmar sen


Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0