2 januari

Hade en riktigt trevlig nyårsafton! Maten blev mycket lyckad må jag då säga. Idag blev det en sväng till stan med lisa. Fick med mig en cheap monday tröja, lite underkläder & en mascara. Var säkert något mer också. Tog sen en paus och fikade på BO's om det nu heter så? Sprang sen runt och försökte hitta mig ett par fodrade converse, men fanns icket i min size. Fast hittade nu ett par marinblåa på nätet som jag mest troligt tänker klicka hem. Planerna för kvällen är att först och främst gå ut i garaget och hitta min xbox för imorgon far jag till stan igen och ska köpa nya spel. Sen ska jag ta min chipspåse och sätta mig framför tvn och se sommaren med göran. Ska försöka somna lite tidigare så att jag inte är död som jag var imorse.

Juste fick en kommentar om vars jag köpte hummel koftan, och den frågan tänker jag inte svara på pga av att den var anonym. Våga skriv namn nästa gång tack! (nog för att jag vet vem det var som skrev kommentaren) heipa!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0