30 januari


Efter skolan blev det palt hos farmor. Här hemma har jag dammtorkat mitt rum, det behövdes verkligen. Möblerat om har jag även också gjort. Rummet känns 100 gånger större nu. Snart ska mamma köpa färg så jag kan måla om hela rummet vitt, sen mest troligt ha något mönster. Hittade mig en uber snygg tavla som skulle sitta fint på väggen, men då kostade den ju cirka 3000 också vilket jag inte har. Beställde äntligen en parfym som jag velat ha ett bra tag, 300kr fattigare men det är värt det. Morgon dagen har jag inga planer för. Förutom att jag ska börja läsa någon bok, funderar på Harry Potter. Har alla böckerna men har inte läst någon än. Måste även göra cirka 5 bokrecensioner eftersom jag bara gjorde ett förra terminen. Nu ska jag slå igång en film, godnatt på er!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0