crazy biatch

Heeeeeeeelåe *peddo voice* ehe nej men jag är fett-trött. Chillar bulle hos annis nurå. Vi har försökt förstå oss på photshop men de gick ju inge vidare. De slutade med att jag såg ut som en alien. Ska väl ladda ner nån film snart, sover här ikväll för er som missat de. Och ta en kopp kaffe till bullan, sen lösa korsord..sen kika på dödsannonser snart är de jag som ligger där i graven..nej förresten jag ska kremeras. Sticka måste vi också hinna med innan jag tar dom 68 onsdagspillrerna för mina dåliga knän. Allt detta måste jag hinna innan klockan 9! huvvaligen, hur ska detta gå? Var ju sängdax för längesedan. Aja sova får jag göra i graven..inte länge kvar alltså. Nä nu spårade det ut för länge sen...
Var ju ute en prommis med annis & linn igår tog lite bilder åde så ni kan få kika.

finastevännen

lilleN



guess what she's doing?

foto @ annawassermann



Kommentera
a s t r i d

HEJ! jag heter Bengt. Jag jobbar på en knappfabrik.Jag har fru,men inga barn. Och en dag sa min chef till mig,HEJ BENGT! är du ledig?...



Blogg: http://pearonsoda.blogg.se/
2011-04-06 @ 22:10:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0