du var allt, du var hela min värld

tjue! Haha jag höll på att skriva hey, eftersom de är vad jag skrivit hela dagen typ. Omegle ♥ hehe, och nu när jag ska skriva vanligt råkar jag skriva nått ord på engelska. Blabla ni bryr er nog inte. Satan vad jag är trött, och inte blir de ju bättre ut av att tova ligger i sin bädd och sover och att man hör pappas snarkningar från soffan. Nåja tog de lugnt idag iaf, bara chilla osv. Men imr blir de verkligen inte ta de lugnt, drar till Linn, åh så jag har saknat henne! Vi hittar väl på nått galet som vanligt. Ska fota också så laddar upp massa bilder sen åde. Sover där också imorgon så ni vet. Kanske inte blir så bra bloggning, beror på om vi typ är på ip eller vad vi kmr göra. Men nu ska jag borsta tänder och sen krypa ner i sängen och snacka med folk och se på dh! 

puss!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0