i'm used to it

helåe! For ju ner och red idag efter jag hade varit i stugan. Min röv gör ont iaf..var ju som ett tag sen man red. Min gångstil kommer ju inte vara den snyggaste imr hlr. For sen hem och käkade, blev tacos. Satt riktigt fint såhär på en söndag! Gick sen och mötte upp anna, vi snacka om allt möjligt gick sen hem till mig. Var på datorn och hon plattade håret på mig, annars hade jag typ varit tvungen att stiga upp halv 7 för att de är typ affro så då äre så jobbigt och platta. Jo jag vet att jag är lat. Aja sen kom iaf pappa och hämta mig så for hit dårå. Skola imr, tagg! eller så ne. Fast måndagar är rätt så chill ändå. 8:orna är ju på prao nu i två veckor, så anna är inte ens på skolan..lite surt sådär. Fast hon kommer iaf och käkar lunch med mig, najsibajsi. Blev ett lite svammligt inlägg men jag hlr på att somna, är galet trött! Jag har ju som gjort så mycket idag..verkligen inte. Jomenpuss!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0