nawie

Rätt så najs endå, när dom kom hem så fick jag ett fettpåskägg! Ganska lätt för Malin att välja godis åt mig, bara ta de hon absolut inte tycker om. Hehe. Aja efter att ha tryckt lite godis så blev de att äta scones, tro mig jag ville spy för att jag blev så mätt! Haha åså nyss då jag skulle byta till ett roosa inte lakan utan de man har täcket i?! Ah men ni fattar så hevde jag på de då, och sen så är typ halva täcket utanför och andra halvan inne! Var ju fan fel storlek så pappa för gå och köpa ett nytt -.- Fast jag ids inte byta så sover med de ikväll, min bror skulle få de sen (lite gayigt jojavet). Nu ska jag bara kolla ett avsnitt av dh och sen sova, blir så sjukt trött när jag är sjuk!


oredigerad men whatever!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0