this time, i'm going to make it

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat kvällen i en håla. Hah men typ. Var först på fotbollsplan, chilla på där med bruur sen kom även annis, så vare så jävla kallt så gick te sph. Linn hade träning så satt där och kika, anna drog efter ett tag och vi satt där och loda. Aja sen sluta deras träning, så skulle dom ut och sälja toalettpapper!? Följde med nåra b-ruds medans dom gjorde de. Så fick pappa komma och hämta mig sen för de var sjukt kallt typ blåste storm och så är jag ju förkyld så nu har jag lock för öronen, yee partyy! Har bara ätit 2mackor idag eftersom jag är sämst på att laga mat, händer alltid nått. Så nu ska jag feta med varmisar och sedan ostbågar! ♥ Tjalalala najsi pappa har gjort så jag har lunch imr, yeeeä. Men ska äta och se tv nu!

bajz

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0