1 december

Lång dag idag men den var helt okej. Fick tillbaks so proven och jag fick ett E+ men läraren sa att jag var på god väg så det var väl bra. Till middag blev det tacopaj sen har jag suttit i soffan och läst en bok, flyga högt av katarina von bredow, det kanske jag redan har sagt? Morgondagen kommer att tillbringas i fiket hela dagen med anna, gode najs eftersom man slipper alla lektioner och sällskapet var ju inte helt fel det heller. Blir att storhandla sen med blaja och köpa massa gott, nyttiga saker hade vi faktiskt tänkt att köpa men det är ju trots allt helg så blir ju säkert en påse ostbågar också. Får se vad vi hittar på för nått på kvällen, ska ju vara hundvakter men inte hela tiden. Vi får höras imorgon!

Kommentera
wilma

var gärna med i min länktävling på bloggen :D länk dit; http://wilmagroonberg.blogg.se/2011/december/tavling.html :)



Blogg: http://wilmagroonberg.blogg.se/
2011-12-03 @ 22:20:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0