älskade syster

Alltså, om inte Ronja Sjöberg är en ängel vafan är hon då?
Du är så sjukt jävla pissigt jävla bra! Jag vill bara skriva att jag älskar dig typ 700000000000gången runt jorden och tillbaka. Låter sjukt barnsligt. Sånt som man skrev i trean typ, men vad ska man annars skriva? Du är ju värkligen bäst, de är ju inget snack om saken. När jag tänker på allt vi har gjort tillsammans så finns det nog inget som vi inte har gjort, om du fattar vad jag menar? Vi har gjort allt från att bara sitta sjukt tyst till att skrika att vi hatar varandra. Jag är ett pain in the ass. Du är ett pain in the ass. Och jag älskar dig precis som just du är. Du är min andra halva. Mitt jävla allt. Det går fan i mig inte att beskriva. Jag blir besviken på dig ibland, helt klart och jag vet att du blir det på mig också, men det ända jag vill är ju att se dig le eller göra så att du skrattar. Jag skulle skämma ut mig för hela skolan för att se dig le och det är helt sant. Mina skämt är fan dom sämsta som finns, dom är inte ens roliga. Du är den enda som skrattar åt dom. Och våran sjuka humor? Vi skrattar åt fula jävlar på internet, vafan är de för humor egentligen, haha. Det viktigaste är att vi har varandra. Du gör mig levande. Det har aldrig funnits någon annan som är bättre än du, bara så du vet. Skit i alla andra vänner jag har, du vet att du är min enda bästavän.

Har bara en sak att fråga dig och jag vet att det är mesigt att fråga på internet.
Vill du gifta dig med mig? Tills döden skiljer oss åt. ♥



/din blivande man, bästavän, ekorre, idiot, ja jag har ju så många namn.



Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0