give me some more

Har kommit på att min bodylotion inte kommer räcka länge..sitter och stoppar på nytt var 15minut typ. Inte bra inte bra. Fast man får ju mjuka händer åde så ah. Hade verkligen inget intressant att skriva men skriver bara för att skriva..typ. Nu har då maten smält så sitter och väntar på att Elin ska göra klart..ja vad hon nu gör. Så man får se tha movie :D Vad jag kommer ihåg så är den inte så läskig va? De får jag väl se. Mest troligt så kommer min andra kusin hit senare, hon skulle plocka & färga mina ögonbryn. Behövs verkligen för jag suger på att plocka dom själv åde. Nåja intressant inlägg123, fastne.

förresten läs min kompis blogg, ---> LISA <---

heijs

Kommentera
Anonym

MEN KVINNA! GLÖM DET, DU ÄR SHIT SÖT!<3 Inta jag ;)



2011-02-18 @ 20:30:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0