i choosed wrong

Sådär nu är jag galet nöjd med min blogg! Nu hoppas man bara på att få lite läsare så blire ju awsome. Jag kan ju berätta lite om mig själv så ni vet vem de är som skriver osv. Jag heter då Ronja och är 13 år men blir fjorre iår, jag bor i en liten by mitt ute i ingenstans (okej inte precis men ah) sen bor jag även i en storstad (okej inte så stor). Mina föräldrar är skilda så de är därför jag bor på 2 olika ställen. Jag bor på helgerna och ibland på veckorna i stan med min pappa och hans tjej malin, jag kommer snart få en lillebror-till sommaren. Sen på veckorna bor jag hos min mamma i lillabyn och hennes kille andreas, hos mamma har jag inget syskon men en bajsig vovve vid namn zcott. Jag spelar basket på fritiden och är med mina fina vänner. Gillar även att fota och söker efter en bra systemkamera. Min allra bästaste och finaste vänn heter anna, finns inte ord som förklarar henne. Nåjah nu vet ni lite om mig iaf. hoppas det räckte.

pok!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0