i don't wanna be in love

sitter hemma nu och chillar bullä, blev inte att linn sover ikväll men på torsdag blire ;) ska fota massa bilder då åxå så ni kanske får se nåra! hade tänkt att se halv 8 hos mig men kom på de nu så lite försent kanske..? Nåja var ju typ gayvecka lr vad dom nu sa? hah, ska snart försöka ta mig in i duschen, ska somna tidigt ikväll har jag bestämt fast fårväl se hur de går med de. Mamma kommer nog hem snart, hon hade köpt nå chips lr vad hon nu sa? Fast kan ju säga att jag inte tänker äta de, tröck en hamburgare från donken till middag så ah. Har redan börjar titta på skolavslutningskläder och har redan kommit på en outfit, ska vara i tid med att hitta kläder iår, förra året fick jag mer slänga ihop nått på 2sek. Avrundar här eftersom min mamma kom hem.

puss

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0