varför kan jag inte bara ta och glömma dig

hellåe :D
Kom hem från anna för en stund sen, fick vakna galet tidigt för hon skulle på konfaträff idag. Igår vare riktigt niiz! Rullade iväg mot anna vid 5, gick sen till emma. Spelade nå spel och käka sen, galet gott vare! Sen hade dom gjort en efterätt, chokladpannacotta ♥ hehe. Lyssnade på lite musik sen och snackade. Gick till anna vid halv 12 ungefär och skulle se om de var paaaarty, men nej :( Så jag och anna slog igång en rulle, fast fick sitta och se den själv eftersom anna däckade nästan dirr. Nu har jag tvättat bort sminket från igår och ska slå en pling till malin för att höra vilken tid vi drar till nina. Ska faktiskt dit och rida min gamla häst! Ojoj var ju hur längesen som helst jag red. Skulle kanske rida någon av islänningarna åxå. Mina ben kommer ju göra ganska så ont imorgon..

puss :D

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0