vi delade på kärlek, jag tog kär du tog lek

Sådär, då har man sett filmen och den var då bättre än vad jag kom ihåg. Fast bara lite fake åde dårå men annars varen ju bra. Snart kommer nog pappa och hämtar mig, fast har ingen lust att gå ut i kylan, huvvah DÖ vinter DÖ. Ne okej vintern kan vara kvar men kylan kan ju som försvinna. Varenda morgon jag har gått till skolan så har de varit -34! Nej men de är ju som nais att när man kommer till skolan så ser man ut som en michelingubbe för att man har förfrysit, fast då får jag ju skylla mig själv att jag går utan täckbyxor men ah. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen krypa ner i soffan. Tror nog jag sover här iallafall, ser inte så lockande ut att gå ut.

cyatomorrow ;)

Kommentera
Elli

Okejdå.. Du kan verkligen vara tjurig!:D<3



Blogg: http://omelli.blogg.se/
2011-02-18 @ 23:09:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0