you are my everything

Alla har vi en vänn som är lite bättre än alla andra, men jag har en som är grymast av alla. Denna brud betyder allt, hon är som luften jag andas-skulle inte gå att leva utan. För jag skulle verkligen inte kunna leva utan henne, jag har haft henne vid min sida sedan dagis då förstår ni kanske att de skulle vara omöjligt att leva utan henne. Vill inte tänka tanken på hur det hade varit om jag förlorade dig, men jag gör de iallafall. Tror nog jag inte hade kunnat tänka alls, min hjärna hade varit som gelé. För då hade de inte funnits någon jag kunde luta mig mot när allt är piss, ingen som verkligen förstår mig, ingen som får mig glad. Så lämna mig aldrig. Vet att jag kan vara riktigt irriterande som en liten mygga som man bara vill klappa till. Fattar inte hur du kan stå ut med mig? Vad har jag gjort som har förkänat en sånn underbar som du? Kommer du ihåg förut då vi kallade varandra för olika namn? hittade på smeknamn osv. De var ett tag sen men du kommer alltid vara min ekorre, min ängel, mitt permobarn, mitt knasbarn, min mann. Men framförallt du kommer alltid vara min bästis. Du lyser upp mina dagar, även dom allra mörkaste. För det är något med dig som gör mig glad. Kanske din energi, ditt fina leénde. Du har inte haft dom lättaste månaderna nu, och jag försöker så gott de går att finnas till, morgon som kväll. Men ibland känns de bara som jag gör fel. För jag vill verkligen att du ska må bra, mår inte du bra, mår inte jag bra och tvärtom. Men du måste säga till när jag blir för mycket. Vill ju inte vara ett pain in the ass för dig. Du ser när något är fel, även när man försöker dölja det så gott de går. Jag är inte en sånn som säger "jag älskar dig" hela tiden, för du vet hur jävla mycket du betyder. Tillslut låter de så falskt om man säger de hela tiden. Som att de bara är ett ord som inte betyder nått, bara tomma ord. Men tro mig, när jag säger att jag älskar dig då menar jag de. Jag skulle aldrig ljuga för dig, finns ingen anledning att ljuga. Nog har man säkert dragit en vit lögn någongång, men då är de inge viktigt. Nu börjar jag ju fan gråta när jag tänker tillbaka på allt vi gjort, alla år vi har haft tillsammans. Tiden går snabbt när man har roligt säger man ju, och alla år med dig har gått galet fort, bara svischat förbi. För vi har alltid kul tillsammans. Du är som en syster för mig, eller är som en syster, du är min syster. Det jag gillar mest med dig, är att du är alltid dig själv och försöker inte vara någonannan. Du är vacker som du är och behöver inte 10kg smink i ansiktet. Precis lika fin utan. Nu ska jag börja avrunda. 

kommer du ihåg att vi gjorde ett löfte för 2011, att det här kommer att bli vårat år? nu jävlar håller vi det löftet!

annaw du är den finaste vänn jag har och jag tänker aldrig lämna dig.
jag älskar dig


























Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0