60 ärliga frågor om dig själv

1.Vilket är ditt mellan namn? anni magda
2. vilken tid gick du upp i morse? blev väckt 20 i 12
3. är du i ett förhållande nu? ne
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. vem var du tillsammans med före det? påminn mig inte tack
6. får man fråga varför det tog slut? för att jag tyckte han var jobbig
7. Tycker du om någon nu? ja
8. vem vet mest om dig? anna
9. Vad gör du på fredagskvällarna? är väl olika
10. bästa filmen du någonsin har sett? ingenaning
11. har du pussat motsatt kön? yep
12. har du någonsin varit full? ne
13. har du testat droger? nej
14. röker du? nej
15. snusar du? nej
16. saknar du någon just nu? yes
17. hur mår du idag? good
18. hur många tabletter tar du dagligen?- så många så jag har tappat räkningen
19. vad gjorde du för exakt en månad sen? tror man kommer ihåg de
20. bästa minnet från sommaren? hemlis
21.senaste landet du besökte bortsett från sverige? grekland
22. när var du där? - 2009 trorja
23. är du rasist? nej
24. har du helt svenskt ursprung? yep
25. om nej, vart kommer du ifrån? -
26. föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? svennish
27. ser du fram emot någonting just nu? jaaa
28. sköter du skolan? funkar väl
29. vad hade du för betyg förra terminen? inte praaa
30. vad är det bästa du fått på ett prov? har ju inte betyg än, får de till hösten
31. vilket ämne var det i? -
32. har du fått ig på ett prov? faktiskt så jo
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
34. Anser du dig vara intelligent? yeppppp!
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? lätt tiden som är nu
37. har du mått jättedåligt psykiskt? nej
39. har du haft sömnproblem? nej
40. hur ofta gråter du? inte ofta
41. vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på musik
42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? till vännerna
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? neeeeeeeeeej
45. vilken skola? råne
46. har du varit otrogen någon gång? nej
47. har någon varit otrogen mot dig? nej
48. är du stolt över dig själv? nej
49.vad får du ofta komplimanger för? att jag har fint hår och att jag är söt typ
51. har du lätt att få folk att skratta? när jag är på humör så ja
52. cider eller öl? cider
54. har du några talanger? nej
55. vet du om någon är kär i dig? nej de vet jag inte
56. är du bra kompis med ditt/dina syskon? bästis, fast han vet inte om de
58. vad står det i ditt senaste sms? jaha :)<3
59. hur lång är du? 168 kanske? vare sist jag mätte mig iaf, typ vintras
60. Har du svarat ärligt? varför skulle jag inte?

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0