äh screw you

Hej! Dålig bloggning idag, men jag har inte suttit vid någon dator förrens nu. Skolan rullade på som alltid, gick sen med anna hem till henne åt nån macka, satt och surra på. Följde sen med henne till församlings, hon skulle sjunga åde. Astrid kom sen och mötte mig, så gick vi till ip. Snacka och blablabla, kom sen massa folk. Kollade lite på "matchen" sen när den var klar fick pappa komma och hämta mig. Frös nå jävulst. Hade inte ätit nån middag så värmde lite och tog mig sen en glass. Satt riktigt fint! Nu har jag just varit och tvättat bort sminket osv och ska snart sova. Satan så skönt med helg sen, ba chilla och vara med anna. Nä nu ska jag sova!

godnatt!

Kommentera
a s t r i d

ifk lule(L)



Blogg: http://pearonsoda.blogg.se/
2011-05-12 @ 22:37:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0