powerpinglaN

Ni förstår inte rubrik, ne tyvärr. Jag och Anna vaknade som nå pensionärer där vid 7 tiden. Tror ni nå knaaas i natt? Okej ni kan få veta lite! Jag däckade där vid 12 (tog mig egentligen en pn). Så hade jag först sagt i sömnen

jag: mint-tuggummi
anna: va?
jag: men mint
anna: äru vaken?
jag: men jag vet inte vad han heter
anna: va?
jag: meeeen jag vet inte vad han heter!
anna: vem snackar du om vars bor han?
jag: men tyyyyyyyst
anna: okej?

och jag kommer varken ihåg vad jag drömde eller att jag överhuvudtaget sa det där. Weird. Anna filmade även när jag sa de sista. Lät ju rätt kuligt. 

Nu idag hade vi tänkt bara slå igång någon rulle och sedan gå till byn och köpa oss jordgubbar!

baiz :D



Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0