hold up, heeeeey

Har inte haft något internet så har inte kunnat blogga. Nu sitter jag hos mamma och ska dra på mig one piecen och gå ut med hundarna. Fick tillbaks matteprovet idag på skolan, fick ett G iallafall fast jag hade bara tur. Sista lektionen hade vi SO prov, gick inte bra och jag är glad om jag får ett G. På måndag får vi våra omdömen, intressant att se vad jag får. Skulle skicka in min deckare till läraren men fick aldrig någon mejladress så då blev det ju lite svårt. Ska fara till pappa när malin hämtar mig, sover där inatt. Imorgon blir det mest troligt haparanda, candy world! Kvällen spenderas hos mig med lisa, hundvakter wäääh. Nu hinner jag inte skriva något mera, vi hörs imorgon.
(sitter inte på min dator så kan inte ladda upp någon bild)

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0