tacopaj

Höll knappt på att ta mig upp från sängen imorse. Skolan rullade på som vanligt, på hk:n skulle vi göra skinksås och makaroner. Skinka är verkligen verkligen inte gott, och nu var det tjocka bitar dessutom med såntdär segt på. Och var tvungen att smaka för att få G, aisdbjfkm lärare. Kände för att klaga lite, efter den gick jag och agnes till henne och gjorde en tårta, fast blev några vändor på byn för att handla...men gode god blev den! Vi gav den alltså till lajablaja för att hon kommit hem från frankrike, snälla eller va? Har just varit och ätit middag hos pappa, kom just till mama. Ska duscha lite snabbt sen bara se på tv. Ska då sova tidigt ikväll så jag inte är lika död imorgon. Imorgon blir det att plugga hela dagen, ska kanske mest troligt skriva en till deckare och sen välja mellan dom två för gillar inte min första. Inte för att den är klar än men ja. Nu ids jag inte skriva något mer, dagens outfit orkar jag inte fota nu, kameran har ändå slut ström (skyller på det). HEheh!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0