Blåbärspaj

Haft en bra dag idag! Förutom att jag var gode trött imorse då alarmet ringde, tog mig iaf till skolan och hade no-labber osånt först på morgonen så de var ju chill. Efter skolan gick jag till lisa, gjorde en blåbärspaj som blev riktigt braa! Dunka sen musik och testade hennes onepiece, nja behöver några storlekar större tror jag nog..satt helt tajt åja. Nu ska jag strax gå ner och kolla på idol, lär ju somna direkt efter de. Aja lika bra de för ska inte sova hela dagen imorgon, ska och rida dixie sen på kvällen ut&käka med mamma,andreas,åsa,olle och amme! Vi för höras imorgon, gnaaaatt :)

Lisa om du ser det här, se till att vara hemma imorgon, jaanice.

Fint min hund sover,


Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0