sommarlov

Fysatan vad varmt de är ute! 32+ just nu hos mig. Gårdagen for jag först till Lisa, fixade oss åde. Där vid halv 7 gick vi till innergårn (där avslutningen var) där inne måste de ju ha varit hur varmt som helst. När det var klart gick vi tillbaks till Lisa och bytte om, sen mötte jag upp Anna var med henne ett tag och sen gick jag hem och duschaaa! Somnade ganska tidigt för jag var jävligt trött. Idag steg jag upp strax efter 11, glömde ställa klockan. Snabbduscha och sen mötte jag upp Agnes och Ida. Gick till Lisa åt tårta. Jag for hem för en liten stund sen eftersom jag ska äta och sen ut igen. Men nu orkar jag inte skriva något mera, imorgon far jag iaf till pappa och sover där.

jabrahejs!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0