beauty and the beast

32 minuter är det sen dom sa att dom skulle hämta mig. Inte för att de gör något för mig, har hunnit se lite mera dh så rätt najs! Någon dag ska jag ta mig in till stan (typ 2m) och köpa ett par skor, vanliga och löpar. Så man tar sig ut och börja röra på sig. Hah såg nu att Malin hade stoppat upp en sjukt het bild här i vardagsrummet på mig och Linn. Ska nog stoppa upp en mindre fin på henne med! Mohahaha trorja vet vilken jag ska ta. Och linn om du undrar vilken bild hon stoppat upp så är det när vi badar i stugan och båda kastar oss i vattnet, jag ser ut som en bäver med feta kinder och du ser ut som..ja. Yeä men nu ska jag...göra nått tills dom kommer!


bara för att bruur oxå har gjort hål i naveln nu, najs lr? ;)

Kommentera
a s t r i d

fettnajs! :D



Blogg: http://pearonsoda.blogg.se/
2011-04-18 @ 21:52:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0