gold digger


Har inte orkat blogga idag. Eller jag har inte ens orkat vara på datorn. Väldigt väldigt ovanligt! For iaf till farmor och käkade där vid 5 tiden. Satt där och snacka osv, drog sen till stallet. Malin skulle snabbfixa till dixie, for sen till pappa. Har suttit och kikat lite på körslaget, tycker inte de är så värst bra. Alla låter ju typ likadant. Till veckan kommer min klänning! Vet att de är två månader kvar till skolavslutningen men jag visste endå redan att de var den klänningen jag ville ha och de tog ungefär en månad för den att komma. Så om jag nu inte kan ha den så hinner jag ju skicka tillbaka och byta. Rätt så smart är jag..ibland. Nåja nu ska jag se på film med tha family! 


yey imr kommer bajskorven ovan hem!

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0