oooh fuck

Gick ju ut ensväng med annis och linnsi. Vi fotade och svamla på, satt och loda vars de nu var. Ska be hon skicka bilderna, så bjuder jag på nån..kanske. Sitter nu och halvser på nån film, har sett den förut så jo. Kanske inte blir någon bloggning imr eftersom jag far hem till mami, pallar inte vara borta typ hela veckan. Går till 25 över 3 imr, fast rätt så chill endå för vi skulle inte ha nån slöjd så då drar jag och Lisa hem te henne och fetar i oss massa. Hah jag är sämst, på hennes blogg vare en bild på måns så skrev jag te hon ba; åh vad fin bild på galliano! hon typ; eh alltså de är måns? jag typ dog! Jo ni typ; careface? ehehe jag är trött..Ska nog gå och tvätta bort massa saker som står på min arm som aster har skrivit..tack hörru! Haha men nu ska jag faktiskt börja sova eller försöka iaf.

godnatt på er!

Kommentera
Emma

Sugen på att vinna något snyggt smycke som t.ex: earcuff eller dubbelring?

Gå in på bloggen, läs reglerna och välj vilket smycke du vill vinna!

Tävlingen är i samarbete med Josign.se så är väldigt snygga smycken du kan vinna med lite tur^^



Blogg: http://thedevilschild.blogg.se/
2011-04-05 @ 22:20:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0