all good things come to an end

Godmorgon! Ja vissa steg ju upp klockan 6 och for direkt till stallet. Kan säga att jag inte var vid medvetandet då. Fast de var ju massa folk där redan då och fixade till tävlingen som börjar om en halvtimme. Malin skjutsade ut mig till stugan för jag ids verkligen inte vara i stallet nu. Ska nog ta mig en dusch och sen powernap, hade inte suttit helt fel! Sen äta pizza till lunch, far ju till boden sen så tror inte de blir nå bra uppda. Ingen är ju tamefan vaken nu, bara annis, hihi bra de! Och vissa slår ju av i sömnen när man ringer, aja nu ska jag lyssna på musik och sätta mig på altanen och sola. Sjukt fint väder ute, blåser bara lite men who cares. Undra hur pinsamt de måste vara för dendär gubben som sa att jorden skulle gå under, de var väl igår va? aight? ;) Ha-ha.


satan vad stor den blev, aja kbry

Kommentera
Anonym

hur gör du för att få vit bakgrund?



2011-05-22 @ 10:03:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0