every time you write, I get a fuzzy feeling in my stomach

Halå på er! Jag skrev ett inlägg imorse men de verkar inte ha kommit upp? Nåja, skolan var fett chill! Hade först cirka 40min matte (hade egentligen 60min) så skulle vi ju ha en timme spanska efter det. Fast så kom våran "lärare" och sa att de inte blev nån, hade hål då från halv 10 till 10 över 12. Gick då hem till Lisa, åt lite billys. Sen gick jag vidare tillbaks till skolan och hämtade annas hemnyckel, tog med mig Astrid och Elli påvägen. Hämtade min kofta och lånade även toan, ANNA DÅ VET DU! Jo sen hade man idrott, skulle egentligen ha haft dans men jag fick springa bip testet istället eftersom jag inte gjorde de förra. Gav ju som inte allt om man säger så, hehe. Hade bara nå lekar sen! Gick sen mot byn med Annster och Aster, satt där och väntade tills annas buss skulle komma, och lite annat. Ye men drog hem sen, har bara chilla bulle, packat lite osv. Drar snart till Anna och sover där ikväll! Oj så långt de blev.

Hoppas ni ids läsa, haha.

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0