just stop for a minute and smile

Helå! Skolan var rätt så chill, massa lektioner åja. Haha Astrid gjorde en fuljävla gubbe på slöjden, sven ♥ Den var rätt så lik gandalf (ni vet sagan om ringen?). Gick sen hem direkt, är sjukt trött! Fast ingen idé att jag sover nu för då kommer jag inte kunna sova något ikväll. Far förresten snart till stugan och sover där, då vet ni. Då jag kom hem gick jag och tvättade håret, och de var rätt så jobbigt att försöka så inte hela sig själv blev dyngsur lyckades väl någorlunda bra. Sitter nu och dunkar musik så jag inte ska somna, smsar osv. 


NAhhaHAHAhha, typ 495232189år sen.

Kommentera
a s t r i d

svensvensvenärminvänsvenärenriktigkompis! :D



Blogg: http://pearonsoda.blogg.se/
2011-05-19 @ 16:13:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0