home sweet home

Haft de riktigt trevligt där borta! Nu är jag iaf hemma, kan berätta lite kort om dagarna.

Fredag:
Resten kom väl kring 12-1 kanske? Gjorde väl inte så mycket, gick bara en runda ner till havet och kolla åsånt. Sen blev de iaf tacos till middag, spelade lite kort sen gick jag då och la mig.

Lördag:
Fick en liten sovmorgon sen begav vi oss till nått ställe. Så åkte vi båt över till andra sidan där vi skulle gå uppför ett berg. Det måste ha varit de jobbigaste jag gjort, kanske inte riktigt men nästan. Brant och förjävligt, var iaf värt de då man väl kommit till toppen! Nerför ramla jag ett x antal gånger eftersom de hade regnat..
Sen for vi iaf tillbaks till stugorna och gjorde middag, efter de blev de en dusch sedan tog jag min ostbågspåse och la mig i sängen och spela, somnade 3min efter. 

Idag då, gick bara en sväng ner till vattnet och kolla då dom fiska. Åt sen lite. kring 5 trorja de var? Började vi dra oss hemåt. Och nu ska jag sova, bilder kanske ni får imorgon om jag nu ids vill säga.
Godnatt åde

Kommentera




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0